Saturday, October 25, 2014

Ubat kurus dan ubat membuat otot

Assalamualaikum kepada semua pembaca blog saya. saya ingin berkongsi tengtang produk kuruskan badan dan ubat untuk membuat otok. Saya telah menggunakan prodak ni hampir sebulan.


produk kurus tu namenya 
Predator Ultimate Herbal Fat Burner yang berperisa blackcurrant
cara penggunaanya ialah dengan mengambil satu sacshet dan bancuh dengan 200ml air sejuk dan minum 1jam sebelum melakukan senaman....
Berharga RM110 SEKOTAK


Ubat membuat otot ialah 
STRONGMUSCLE dengan berperisa koko
Salam semua Warga Strongman Sekalian..Kali ini Fadli akan memperkenalkan produk terbaru Strongman Team iaitu Amino StrongMuscle..Ianya berfungsi untuk..
-Pembentukan Otot Lebih keras
-Menambah Hormon Badan Lelaki untuk Membina Otot
-Membantu Pemulihan(Recovery) Otot dengan Lebih Cepat
-Otot Naik tidak Bersama2 dengan Lemak
-Menimbulkan Lekuk2 antara setiap Otot-Otot Badan

cara penggunaanya ialah dengan mengambil satu sudu makan (30g) dan campurkan dengan 200ml air sejuk dan minum selepas senamam...
Berharga RM130 SEBOTOL

ini adalah pengguna yang telah berjaya

                           


Mungkin ada memepunyai badan yang berlemak ape tunggu lagi gunakanlah produk dari
Predator Ultimate Herbal Fat Burner dan untuk membuat otot gunalah produk STRONGMUSCLE


untuk makalumat lanjunt pergi ke facebook dan search 

                   Predator Ultimate Herbal Fat Burner



sumber dari  Predator Ultimate Herbal Fat Burner

saya bukannya pembekal saya hanya sebagai pengguna just nak inform je.....
sekian terima kasih. jika ada salah dan silap harap di maaf ..........


No comments:

Post a Comment